Subject: FW: Lähedase kaotus | juhtrühm | 28.03 | protokoll
From: "Ingrid Kuusik"
To: "MKM info"
Date: Tue, 9 Apr 2024 16:57:35 +0300

Tere

Palun registreerida lähedase surma sündmusteenuse juhtrühma protokoll,
asjatoimik 8-6, viit 8-2/519-2.

Tänan

Ingrid

From: Kaimo Käärmann-Liive <[email-masked]>
Sent: Monday, April 8, 2024 6:45 PM
To: Ingrid Kuusik <[email-masked]>
Subject: Fw: Lähedase kaotus | juhtrühm | 28.03 | protokoll

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

  Tere Ingrid

Saadan kirja lisas allkirjastatud protokolli.

Kaimo

  _____

From: Kaimo Käärmann-Liive < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Monday, April 8, 2024 4:43 PM
To: Katrin Rajamäe-Soosaar < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>;  <mailto:[email-masked]>
[email-masked] < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; Veikko Luhalaid < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>;  <mailto:[email-masked]>
[email-masked] < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; Kai Kallas < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; Kaili Tamm < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Cc: Kaupo Kase < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>; Pille
Tammeveski < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>;  <mailto:[email-masked]>
[email-masked] < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>;  <mailto:[email-masked]>
[email-masked] < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: Re: Lähedase kaotus | juhtrühm | 2024 tegevused

Saadan infoks 28.03.2024 protokolli.

Ingrid soovib seda ka digiallkirjastatult, tean, saadan selle Ingridile
digiallkirjastatult peagi.

Kaimo

08. aprill 2024 a nr 1-24.9/2

Lähedase kaotuse sündmusteenuse juhtrühma koosolek

28. märts. 2024 a.

Osalesid juhtrühma liikmed:
Kaimo Käärmann-Liive, Katrin Rajamäe (ELVL), Kai Kallas, Ülari Vooremäe
(RIA), Kaili Tamm, Ingrid Kuusik (MKM).

Kutsutud Kristi Berggren (Viimsi vald), Pille Tammeveski (Tallinna linn),
Karl Kuningas (Võru vald).

Puudusid: Veikko Luhalaid (ELVL, juhtrühma esimees).

Kohtumine toimus virtuaalselt videokonverentsitarkvara Teams vahendusel.

Algus 10:00, lõpp 11:08.

Päevakord:

1. Ülevaade tegevustest

1. Ülevaade tegevustest

Kaimo Käärmann-Liive andis ülevaate infoteenuse kasutajastatistikast
jaanuaris ja veebruaris (vt. protokolli lisa, slaidikava). Infoteenusesse
on tehtud pisimuudatusi (tekstis asendatud patsiendiportaal ->
terviseportaal, on lisatud SEO märksõnu).

ELVL on koostamas nö Faas 2 lähteülesannet (andmevahetusega MVP, et
matusetoetust saaks taotleda lähedase kaotanud inimene, kes suunatakse
platvormil eesti.ee seda taotlema õige KOVi iseteenindusse v kodulehele),
selle mustand on valmis, see tuleb nö Faas 2-s osalevate KOVidega (Viimsi
vald, Võru vald, Tallinn) üle vaadata.

Lisaks tuleb ilmselt analüüsida ka andmevahetuse õiguslikke aspekte (kas
on õiguslikult korrektne, et surnud isiku üleneva / alaneva sugulase kohta
päritakse infot, et talle kuvada matusetaotluse taotlemise võimalust) ning
kokku panna vastav lähteülesanne, see on samuti hetkel ELVL-is veel
pooleli.

Ingrid Kuusik MKM-st ja Kai Kallas RIA-st elusündmusteenustega seotud
tulemitest 2023 ning paanidest 2024 (elusündmusteenuste analüüsi- ja
arendustööde teekaart).

Ülari Vooremäe ja Kai Kallas selgitasid, et RIA poolt korraldatav
raamhange on majasisesel viimistlusel ning ei ole veel välja saadetud.

Juhtrühma liikmed palusid järgmisteks juhtrühma kohtumiseks kalendris
planeerida 1h, mitte 30 min.

Otsus: Juhtrühma liikmed võtsid ülevaate teadmiseks.

Protokolli lisa - juhtrühma koosolekul esitletud slaidikava.

Protokollis: Kaimo Käärmann-Liive

  _____

From: Kaimo Käärmann-Liive < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Wednesday, March 20, 2024 10:29 PM
To: Katrin Rajamäe-Soosaar < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>;  <mailto:[email-masked]>
[email-masked] < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; Veikko Luhalaid < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>;  <mailto:[email-masked]>
[email-masked] < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; Kai Kallas < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; Kaili Tamm < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; Taavi Ploompuu < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Cc: Kaupo Kase < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>; Pille
Tammeveski < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>;  <mailto:[email-masked]>
[email-masked] < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>;  <mailto:[email-masked]>
[email-masked] < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: Lähedase kaotus | juhtrühm | 2024 tegevused

  Head juhtrühma liikmed (ühtlasi infoks Tallinna, Viimsi, Võru
esindajale)

ST juhtrühmad peaksid kohtuma kord kvartalis.

Ma hea meelega tutvustaksin 2024 detailsemat tegevuste plaani (tehnilise
kirjelduse, saadan selle teile järgmisel nädalal) ning saadan kutse
koosolekuks 28.03 10h00-10h30.

Kui see aeg väga ebasobiv (saan kalendrikutsele eitavaid vastuseid), siis
ei juhtu midagi hullu, kui teeme koosoleku aprilli alguses, näiteks 03. v
05. aprill algusega kell 10.

Kaimo
Eesti Linnade ja Valdade Liit